Pàgines

13 d’abril 2008

Comentaris fora de lloc...

Des de l'administració del Blogspot no esperàvem, realment, que mai arribés aquesta publicació, la qual pretén mostrar tota la nostra indignació i malestar cap als darrers comentaris realitzats cap a un membre de la nostra societat musical.

Pensem que actuar d'amagades, sota un comentari anònim és símbol de covardia, símbol de falta de fortalesa i símbol de poca personalitat. Atacar per atacar, quina estupidesa. És fàcil, molt senzill, atacar a través d'un anonimat ja que la barrera que dóna un simple anonimat ens protegeix de rèpliques, no? Quanta por, quanta covardia.

Tota persona que pensa contràriament a una altra ha de ser prou valenta com per anar a dir les coses a la cara. Sempre s'ha dit que parlant, la gent s'entén. Parlant a la cara, per suposat. I per què parlar a la cara, si dóna més gust parlar per darrere? Simplement per una única raó: per ser una persona honesta.

Parlar per darrere porta conseqüències molt negatives. A la persona a la qual critiquen li fan mal, a ell/a i a tots aquells/es que estan al seu voltant. Perquè moltes vegades no pensem en que una expressió, una paraula, un comentari... pot fer molt, molt de mal. I aquell que s'amaga darrere d'un comentari anònim per fer mal, que diu que "no és qui per anar a la cara"... si que és qui per anar darrere d'un anònim? Així, fem blog (perquè l'omplim de comentaris)... però NO FEM BANDA!

Per favor, parem de fer comentaris anònims amb mala intenció i siguem tots honrats i anem a dir les coses a la cara. En un comentari les paraules es malenten i a més es poden manipular les idees per fer mal a aquell que es critica, fent mal així a la Banda en general i a aquest Blogspot en particular. Per tot això, esperem que mai, MAI MÉS, apareguen comentaris atacant a algun músic d'aquesta forma i sota anonimat. De continuar així s'hauran de prendre mesures més dràstiques des de l'administració del Blogspot, començant per esborrar comentaris.

Finalment, tornar a demanar el fi d'aquest tipus de comentaris, què no és el fi de les crítiques constructives, sinó el fi dels atacs anònims exagerbats i sense motiu. Repetim, les coses a la cara, sempre a la cara!

Esperem que mai més s'hagi de fer una publicació d'aquest tipus, per favor, ninguna altra més.

Fem blog... i fem Banda! Que aquest siga el nostre lema, que aquesta siga la nostra idea principal dins d'aquest espai en Internet, que aquest siga el nostre dia a dia en el Blog...

Per favor, que el "Fem Blog... fem Banda!" s'acomplisca i que els músics de Gata i tots els nostres visitants siguen els seus protagonistes principals. Sempre per a bé.

Visca la música, visca la Banda... i visca la bona relació entre músics!

Gràcies per tot i a tots!

Administració del Blogspot de la Banda Unió Musical de Gata de Gorgos

41 comentaris:

Paco ha dit...

JO, pense que té tota la raó del món. I una altra cosa, si és possible, escriviu amb el vostre nom o firmant baix cada comentari, que no costa absolutament res i evitarem que aquestes coses pasen. De aço podem aprendre i espere que el que haja posat el comentari demane disculpes, siga per anònim (que és el més probable) o públicament. Hi ha gent que fa coses per el bé de la banda i no per que no puga més en l'altre instrument. Però s'ha vist que tú aixó de fer el bé no ho entens. Pensa les coses abans de dir-les. És millor, fes-me cas. Em dona igual qui sigues, el mínim que pots fer es disculpar-te.


Fem blog
I fem la millor banda!

Anònim ha dit...

Paco, tan criticat massa i ací l'unic que et pot criticar soc jo jeje, a veure si es calmen les coses i el blog torna a la normalitat, encara que personatges d'aquestos nia a qualsevol lloc i a qualsevol moment.

Vinga Adeu

VISCA ELS QUE SONEN MES QUE LA MADERA!!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Xe!! ja es veu que hi ha gent que vol fer mal a la banda i crear mal ambient. Jo he posat algun comentari criticant a les trompetes i a Jaume, pero en sentit de broma i ells ho saben masa perque hem parlant d'açó, i si he posat els noms de Joan, paco o jaume és perque tinc bona relació amb ells i se que no es tenen que enfadar, pero els últims comentaris nos els he posat jo. Es veu que hi ha gent que aprofita qualsevol excusa per a fer mal a la banda i a algun músic en particular, em pareix vergonyós.

Anònim ha dit...

Ah!! soc kiko, que com estic acostumbrat a posar anonim...

Anònim ha dit...

Jo també trobe que es de vergoyna i de persona covarda com diu l'escrit de l'administració, per cert, OLE AHÍ PER L'ESCRIT!!!!!


mOLT BE ADMINISTRACIÓ

JO DONE UN APLAUSO A L'ASMINISTRACIO I UN UUUUUUU A EXOS QUE DEXEN COMENTARIS AMB MALA LLET

Anònim ha dit...

El divendres quan vam acabar l'assaig i Pascual va dir que anava a dir-mos una cosa, ningú esperava que ens diguera que ens deixa. Vaig vorer les cares de molta gent i eren cares de tristesa i sorpresa. Vull dir-li que encara que ens deixe sempre tindrà obertes les portes de esta banda. I sobretot ens deixa una gran relació amb tots els membres de la banda que és el millor que pot pasar a una banda com la nostra.

Anònim ha dit...

Jo pose anonim perque no tinc usuari...

Per si voleu pegarme o algo soc JAVIER GOMEZ SANCHEZ, de ONDARA, toque la TROMPETA i estudie 5 de grau mitjà al conservatori de DENIA.. ( ja podeu buscarme )

Jo quan m'aburrisc pase per este flog i llisc els comentaris, i normalment acabes en la conclusió en que aquesta es una bona banda i un bon grup d'amics, ara ja feia temps que no pasava i m'he endut una decepció, si un no porta els papers i ho toca ( el bombardi eixe que dieu ) pues que toque, i si un no porta papers i no toca li se diu..

- ei tio, que a nosaltres ens fot que no portes els paers, igual que els portem tots tu tb pots!

i no anar criticant per darrere, pot ser encara no s'heu adonat, pero aixo crea mal rollo en tota la banda, i quan hi ha mal rollo entre el musics la banda no funciona bé, no ho dic per dir-ho, sinó perque a la meua banda ha passat i no m'agradaria que passara a la vostra...

I res, espere que es solucione el problema..

Espere que hem perdoneu per les faltes d'ortografía i tot aixo, perque açó d'escriure rapid i mosquejat no es lo meu...

Ens vegem prompte...

Un salud!!

Anònim ha dit...

negre??

Anònim ha dit...

si, soc el negre

Anònim ha dit...

Pasqual mos deixa, però ell sap que tots l'estimem molt, i que sempre el recordarem com un bon director i sobretot una bellíssima persona. I si algú de nosaltres necessita algo d'ell, no dubteu en que farà lo possible per ajudar-nos. Igual com si ell vol algo de nosaltres sap que sempre l'esperarem amb els braços oberts. Que han sigut molts anys junts i moltes coses bones que no es podran oblidar.

Anònim ha dit...

bla

Anònim ha dit...

soc sabut!

Anònim ha dit...

I jo que pensava que era tot bon rollo...weno, jo dic el mateix que el negre, deixeuse de comentaris per d'arrere, les coses a la cara i fora mals rotllos, que al igual que en la seua banda ha pasat, en la meua ha pasat i esta pasant ara i no es gens agradable ni positiu. A mi una de les primeres coses que em va agradar moltisim de la vostra banda era el bon rollo entre tots, no perdau aixo, que per damunt de qualitats musicals, aixo es el que fa funcionar una banda aixi que ja sabeu, les coses clares i el xocolate espes, i casalla pera tots!!!


mos veiem en proxims asajos i el concert ;-)


Josan, Tuba.


PD. no val fer-se un usuari per posar el nom, domes fent click on posa Nom/URL i posant el vostre nom ja sobra. Ciao!

Anònim ha dit...

josean ii el negre per el blog de la bandaa?
uooooo! esto es nuevo para mi!
sabeu que vos dic? que gent com la que hi ha en esta banda no hi ha en cap lloc! a pesar de la diferència d'edat, tots ens avenim prou be.. aixó que no perga'm eixe bon rotllo, vale?
va.. que tots junts hi podem arribar a la normalitat :) està clar que siiiiiii!


vinga, un beset per a tots i per damunt de tot..

fem blog.. fem bona música.. FEM BANDA!

Anònim ha dit...

En primer lloc, voldria felicitar a totes les persones que fan possible que aquest blog vaja endavant; a través de la seua participació tant en l'elaboració de notícies, posada de fotos, comentaris del bloc... Moltes vegades estic unes setmanetes sense "escuadrinyar" aquesta pàgina per falta de temps i d'internet però he observat que últimament s'està fent un ús poc social de la mateixa, sobretot en alguns comentaris a gent de la banda. La Banda de Gata ha més de ser una Unió Musical ha estat sempre una associació caracteritzada per la unió entre els músics i no sols alhora de fer festa. Quan un entra a la banda, entra a formar part d'un grup de nous amics "els músics" de diferents edats o idees però que compartim un sentiment comú: l'estima per la música. Per tant, com a músic m'agradaria que deixareu de tacar el nom de la Banda de Gata amb aquests repugnants comentaris.

Anònim ha dit...

Pense que qui deshonra la banda de gata, no és qui es deixa els papers en casa, perquè un oblit el té qualsevol. Qui deshonra la banda de gata és qui va deixat eixos comentaris en anònim ofenent a altres companys. Si no vols que la gent sapia que has sigut, com a mínim demana-li perdó en privat a la persona a la que has ofès.

Gemma

Anònim ha dit...

Hola altra vegada!

Be, ahir Pascual ens ho va comunicar personalment lo dels comentaris en contra de 2 musics d'aquesta banda, pero sobretot que anaven adreçats cap al Paco.

Pascual va nombrar uns mecanismes per a descobrir eixa persona, i efectivament, aixó es pot fer, hi ha uns programes o simplement unes webs que poden averiguar qualsevol IP.

Jo fara cosa de 8 o 9 mesos vaig utilitzar aquestos mecanismes per a descobrir la IP d'una persona que va fer el mateix pero criticava a alguns membre del meu casal, Els Malpensats.

Aço jo no ho havia posat mai al descobert, pero es totalment cert i al final vam "pillar" al que anava criticant.

Si la Administracio necessita ajuda, sols te que dir-ho i vinga, que la relaió tan bona que hi ha entre els components de la nostra Banda no desaparesca mai.

VISCA LA BANDA!!!

Anònim ha dit...

Jo trobe que no hi ha que portar les coses més enllà!! el que ha posat eixe comentari ja sap que ho ha fet malament, que es disculpe a qui es tinga que disculpar i ja esta. Tampoc es qüestio que s'alce alli davant de tota la banda, i umillar-lo davant de tots.
Collo com si havera matat algú!!

A disfrutar de la música i a oblidar tot el que ha pasat!!

José Andrés ha dit...

Home, si aso aguera pasat a la meua banda ja aguera intentat descobrir qui es, no per fer el que has dit tu (sigues qui sigues) si no al menys per que parlen amb ell/a els membres de la junta directiva i deixar les coses clares, pero veien el valor que te, no estaria de mes ferlo pasar un poc de "sofocó" despres del mal estar que ha creat ell. Weno, vosaltres decidiu, pero si no es disculpa jo no ho deixaria aixi, perque per la personalitat que demostra tindrer, en qualsevol moment pot tornar a rebotarse i montar unaltra com esta.


Ens vegem d'aci unes setmanes!!


Dew i visca la casalla!!

Anònim ha dit...

Hem pareix molt fort el que ha passat...
Si no sap que fer, que no es clave amb la gent. Pense que la nostra banda te molt bon rollo i el que s'està aconseguint es trencar l'amistat qe tenim. A més, si algú no porta els papers, siga pel motiu que siga, es pot dir sense ofendre.
Estic d'acord amb els mecanismes qe a nombrat sergio en un comentari.

Res més a dir...


FEM BLOG, FEM BANDA!

Anònim ha dit...

A tots els novatos i tots aquells que vullguen ferse una altra camisa de manega curta, que me la porten el pròxim divendres o dissabte al assaig que les tinc que dur a serigrafiar. Si no podeu vindre cap dels dos dies o li la doneu a algú que me la done o me la doneu a mi, que corre pressa que les comunions ja estan ahi!

Gemma

Anònim ha dit...

Gemma.. la camiseta la tenim de comprar mosatros, noo? la que vulguem?
esque nose.. m'he perdut!
jo no puc anar cap dels dos dies.. estic en l'intercanvi i estaré per les inglaterres.. però li la donaré a ire, balee?

fem blog.. fem BONA banda!

Anònim ha dit...

Si, cadascu has compra la seua camiseta. Jo me la canvie la meua xk la tinc vella i damunt la q tinc es d home dexes amples i man dit q a la casa dl camarero han venen antallaetes d xica, nire avore si magra i meu comprare alli. I la banda paga la serigrafia.

Anònim ha dit...

La de dalt, soc jo. nose xk no sa kdat!

Anònim ha dit...

bla

Anònim ha dit...

soc sabut!

Anònim ha dit...

aaaahhhhh! però són de les blanques.. jo pensava que eren eixes grogues que varem portar al INOLVIDABLE aplec de bandes '007 a pegoo! XD
doncs jo nosé.. li preguntaré a ma mare i si això li la donaré al meu cosí per a que te la done, perquè jo estic a Inglaterra, i la majoria de la meua quinta de convivencia! XD
jajajajajajajajajajaja

VISCA LA BANDA DE GATAAAAAAAAAAA!

Anònim ha dit...

En la reunió de músics que vam fer a finals d'any es va votar perque Pascual no continuara de director. La directiva va dir que ells no volien tirar-lo, i aixina es va quedar la cosa. Pareix que al final ell s'ha donat conter i seu deixa. Se que molta gent no a tingut més director que soles Pascual i no pot comparar amb altres directors. Espere que amb el nou director puguen comparar, ja siga millor o pitjor que Pascual. També es va votar perque els assajos es feren dissabte, pero, hi había una majoria perque es fera eixe dia? No es va votar, soles van alçar la ma els que no podien anar els dissabtes a assajar. I la gent que treballa? eixa no van alçar a mà. Va prou gent el dissabte a assajar. Per lo vist, no va molta. Aixina perque no es cambia l'assaig altra vegada entre setmana? A veure si amb el nou director es fa aixina.

Anònim ha dit...

Pot dir-me algú on està el comentari eixe tant famós? Es per vore el que posa.

Anònim ha dit...

Els comentaris famosos estan en l´apartat de la conferéncia...

Anònim ha dit...

Està comprovat que els dissabtes va més gent que entre setmana, si no ho saps ves i au voras. I a cap reunió es va votar que Pasqual sen anara de director. Alguna gent va dir la seva opinió yau.

Anònim ha dit...

el dissabte va més gent que entre semana.. prou més gent! ja que ha hagut voltes que entresemana ens hem hagut de tornar cap a casa sense assajar..

Anònim ha dit...

pense que conforme ho em fet fins ara va molt be i traguem molt mes profit en lo dels parcials els dissabtes...

Ratifique que mai s´ha votat tirar a Pascual...

Anònim ha dit...

Ieeeeee!!!Sóc Elisa, sense por...
És la primera volta que escric al blog, però és què el del divendres va ser molt bo!No tenia ni idea de què es tractava!em va vindre tot de nou!De fet Pasqual no va dir en cap moment de qui es tractava, ni la gent vam poder vore de quins comentaris es tractava, perquè ja s'havien "censurat". De la mateixa manera que s'acusa a algú per escriure anònims descalificants, també crec que és necessari fer notar, que el millor seria que quan algú es senta ofès, ho fera públic a tota la banda: "mira sóc nosequi i m'agradaria que no s'escrigueren coses de mi al blog".Però això de què el director haja de fer d'intermediari i que damunt no es diga el nom del demandant, també em pareix un acte de covardia. Si algú es sent ofès que ho diga, que som un grup d'amics i segur que tots el o la recolzem!!
Vaaa, que no ha segut res, ací pau i allà glòria...
Ah!i com que jo vaig proposar que els assajos foren dissabte, he de dir només cal fer una prova: es tornen els assajos entre setmana i es compta la gent que va, després es compara amb la gent que va dissabte i es dóna un resultat, i, després, es compara amb la gent que va als sopars i...solució assajar als sopars!!!
Saluti banda!!

Anònim ha dit...

joan, per qué no fas com si caus i me la ...?

Anònim ha dit...

....claves?

Anònim ha dit...

yeeee...!! mira qui tenim per aquest blog.. es al senyor J.J. Montaño..!

Yo tambien te quiero...!

Anònim ha dit...

avorer, no fa falta comparar els assajos, d'entre setmana, i del dissabte, per que si es va als dos, es nota desseguida que el dissabte va molta mes gent que entre setmana.

Bueno, aquesta es la meva opinió.

Anònim ha dit...

Bueno, despues d'aquestos ultims assajos, crec que lo millor seria posar els assajos el dilluns, divendres i dissabte, pot ser aparega mes gent...

Anònim ha dit...

jo no soc de gata ni de la banda de gata, peró x lo k conec a Paskual no crec k haga deixat la banda xk ell a vollgut. A mi Paskual hem pareix molt bona persona i he escoltat el disc de quan vau anar al palau de la musica de valencia i hem pareix k esta mlt be!! no se xk la directiva a decidit k Paskual s'envaga de la banda!!! si ho ha decidit la direectina clar!!
BUENO, DONE MOLT DE ÁNIMS A LA BANDA DE GATA PER A QUE PUGUEN TROBAR UN DIRECTOR TAN BO COM HO ES PASKUAL!!! AMUNT PASKUAL!!!