Pàgines

09 de març 2009

Edició Especial "Tots tenim un passat..."

Sorprenent fins i tot a la mateixa administració de la pàgina web de la Banda Unió Musical de Gata de Gorgos, ha arribat fins les nostres mans aquesta adreça electrònica que tot seguit us facilitarem. Hem de dir que no és una de les nostres clàssiques edicions del ja tradicional apartat "Tots tenim un passat..." sinó que més bé és una edició especial creada amb molta estima per un grup de músics, de la qual l'administració es complau en fer-la pública.


Per tant, ací tenen vostés l'adreça que us conduirà fins eixa edició especial on una músic de la nostra Banda haurà de fer comptes amb el seu passat més tempestós i oscur, a no ser que aquesta músic es portés bé fa uns anys. Tot depén d'allò que hem fet i de quan ens han fet la fotografia, no?


Així que, sense més preàmbuls, ací arriba la irrepetible i única: EDICIÓ ESPECIAL de "Tots tenim un passat..."






Com heu vist... si no feu click no sabreu de qui parlem...


I no deixeu de freqüentar aquesta pàgina perquè pròximament... moltes més novetats!!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

hola!!

gracietes a tots!! ay mare quina foto!!

gracietes gracietes gracietes!!

Anònim ha dit...

ay mare quina foto? quina de totes? jaja

Anònim ha dit...

Passa la vida com un sospir.

Entre llàgrimes i somriures, de sobte, esclata un dia el demà tan esperat.

Com he arribat tan lluny?

Qui m'ha portat, sense adonarme'n, a l'ansiat abisme de la felicitat?

El perfum del vent en la meua pell em recorda lo xiqueta que he segut.

Corría..., botava..., jugava a ser major, pot ser.

La sort de la inconsciència em va portar a coneixer-vos a tots, germans músics, i a estimar-vos.

Guarde en un joier del meu cor, constantment, tots i cadascún dels trencs d'alba que he viscut a la vostra vora.

Cada nota, cada compàs, cada silenci... em trabuquen l'ànima escoltant el vostre record.

Siga on siga, promet no despertar mai d'aquest somni que em dibuixa, sense parar, la vostra amistat.

------------------------------

DEDICAT A MANDI PER SER UNA GRAN PERSONA I UNA GRAN MÚSIC.

Anònim ha dit...

que guapet!!!

Anònim ha dit...

Que cosa més wapeta! Però mandy es mereix tot aixó i molt més! Mandy eres

Perdona que no haja posat com eres xo no hi ha prou paraules x descriure-ho!

Que sigues molt feliç!

Anònim ha dit...

Noe, com va el peu???

Anònim ha dit...

No se qui ha preguntat pel meu peu... xo fotut!
A vore si faig tot el possible i el dissabt stic mitjanament bé...

Anònim ha dit...

Jo sé qui ha segut. He segut jo. Que no em coneixes o què??????????????

Anònim ha dit...

Ai, Noe, Noe. En casa del herrero........cuchillo de palo.

Anònim ha dit...

Meidei meidei! avore si no el dissabe no et pots posar tacons!!!

Anònim ha dit...

M'agradaria deixar un comentari per què haja constància del maravellós concert didàctic que va fer la banda juvenil del nostre poble el passat dissabte 7 al casal de la música. Va ser molt instructiu i sobre tot molt molt divertit. Domés volia dir-ho ja que en esta pàgina web, que és de la Banda, no s'ha fet cap referència a eixe concert.

Un gater.

Anònim ha dit...

Estem farts de les flautes, sou una secta de veritat, menos mal que ja no van a entrar més flautes a la banda durant una temporà, ara lo que tenim que fer és acabar amb les que ja tenim dins!!

Anònim ha dit...

tens cels?