Pàgines

01 de maig 2008

Nou "Músic del mes"...

Com ja sabeu avui iniciem mes i, per tant, també iniciem un nou protagonista del nostre apartat "Músic del mes". Com sempre fem, ací us deixem constància del "rànking" final de l'enquesta que durant el mes d'abril ha anat acumulant vots per a escollir el músic que regentarà el nostre Blogspot durant aquest mes de maig. Cal recordar que el total de vots han sigut 119:

7a posició: György Ligeti (amb 1 vot, un 0.84% de participació)
6a posició: G. Fauré i E. Satie (amb 2 vots, un 1.68% de participació)
5a posició: Claudio G. A. Monteverdi (amb 4 vots, un 3.36% de participació)
4a posició: Johannes Brahms (amb 7 vots, un 6.88% de participació)

3a posició: W. R. Wagner (amb 14 vots, un 12.76% de participació)
2a posició: P. I. Tchaikovsky (amb 43 vots, un 36.14% de participació)

1a posició: Isaac Albéniz (amb 46 vots, un 36.66% de participació)


Com sempre, agraïm la vostra participació en aquesta enquesta i us animem a continuar gaudint i participant en tot allò que realitzem. De la mateixa manera, recorda-vos que sempre està l'adreça electrònica perquè ens envieu les vostres sugerències i/o idees per fer d'aquest Blogspot una eina més dinàmica i divertida.

Enhorabona a tots els votants d'aquest meravellós compositor nascut a la Girona de mitjans del segle XVII i que composà tantes obres mestres per a piano i altres instrumentacions.

11 comentaris:

José Andrés ha dit...

Jo volia que fora Tchaikovsky...:-( pero weno, de tot s'apren!

Anònim ha dit...

I jo tambe volia k fora tchaikovsky! perooo, k mala pata...

Anònim ha dit...

Ni Albeñiz ni Tchaikowsky, tocava guanyar Wagner!

Anònim ha dit...

Tocava, tocava... no tocava res! Tots són bons músics!!!

Anònim ha dit...

si q és vell l'albeniz...

José Andrés ha dit...

xe, voleu dir el vostre nom!! anonim i anonim...ara quan vaja a la banda vaig a dirvos anonim a tots!




xDD

Anònim ha dit...

jose andrés.. mmm...
jo pose nom! a mi no em digues anonim! jajajajajjajajajaja



vaaaa xicons i xicones.. qe de si no res comunioooons :)


Miriaaaaaaaaaaaam!

José Andrés ha dit...

soc jose andres el de la tuba, no toque el clarinet xDDD

Anònim ha dit...

axò està clar que eres el de la tuba homeee! ;)
o almenos jo ho sabiaa.. XD
aleee.. mos vegem prontee!

Anònim ha dit...

Jose andrés que no et volem a la nostra banda ja teu he dit!!

jejej...

es broma!!

José Andrés ha dit...

seré seré...avore si aprens a aplegar a hora que a orquesta sempre aplegues tard!!!



i axo que no em voleu, ho diras per tu, que el meu mini yo si em vol!!!


xDDDDDD