Pàgines

08 d’octubre 2007

Algunes fotos...

Ací us deixem unes quantes imatges del dia 06 d'octubre quan anarem a tocar a Benidorm, així com també us deixem el "vídeo inesperat" del ball a la plaça Nova, en el dia de San Miquel... Disculpeu la mala qualitat d'algunes fotografies però això es deu a que estan fetes amb un mòbil...
Envieu-nos totes les imatges que tingueu sobre Benidorm, la "IV Fira Gata al carrer" i més a bandagatadegorgos@hotmail.com

Comencem per el dia de Benidorm...


I acabem amb el vídeo de San Miquel...

Fem Blog... fem Banda!!

28 comentaris:

Anònim ha dit...

ole, Ole ii OLEEEEEE!!

qiin finde mes boo qe em pasat...
comensant per el concert de la bandeta...va star be, e??
llevat alguns "percances" dalguns musics per no portar pinces ii tal...¬¬
peroo beeeee!!
despues en la recopilació dels instruments (almeñs per part meua) per al dumenge a la fiira...
alguna risetaaa :P
ii ya cap a Benidorm...qe es va qedar algu sense paper de la fira o qeeeE??
aiiss....tots en papers de la firaaaaa!!
ii bon desfile vam fer, noooo?
pero com no, encara avia forces per a cantar dalt del bus, anar de sopaeta ii de festetaaaaaa!!

ii depsues ya al musicodrom!!
ole ole ii oleee!!
tindre un contacontes a la banda ii no saber-ho..sii sq...
va ixir de luxe tot!!! :)

ii per a concloureee una sopaeta a ca blaii ii un cafenet!!!

aiiis...
bandaaaaa no sabeu tantisim malegre de formar part daqest grup de tant excel·lents musics, qe per damunt de tot son unes bellisimes persones...





sense mes....





dijous a les 10 assaxxxx!! ;)








M ii R ii ,.^

Anònim ha dit...

que llàstima!!! Quan jo era músic no feiem tanta festa com vosaltres. Ara, com que ja se m'ha passat l'arroç, al menys disfrute de veure eixa complicitat que aneu construint i fent creixer dia a dia. Seguiu així i aneu en compte sempre de allunyar els mals rotllos que, per una minoria, puguen afectar a la majoria. Felicitats!!!

Anònim ha dit...

este fi de semana me le passat de perles..

jo tambe estic molt contenta per formar part d'aquesta banda, ja que hi ha molta voluntat per part de tots de fer les coses.. axo dona gust a l'hora de treballar.

alguna que altra gent ma donat la enorabona de que estaguerem tan units i amb tantes ganes de treballar.

som els millors, no canvieu mai, i seguim tots aixi!!!

ara fins santa cecilia res, que ho trobarem com un finde normal,jejej...

molts bsts a tots...!!

ximet ha dit...

Volia donar gracies a l'administrador d'aquesta banda pels anims q ens ha donat en el nostre blog. Sou una banda molt unida, festera i jove q es lo q dona vida en una associacio com aquestes.

Per ultim volia dirvos si s'animeu a fer la sopà conjunta digueu-ho i acordeu una data. La "gateta" q ma escrit q em diga quan vol kedar jeje.

Ens vegem amics i seguiu aixina!!!

Anònim ha dit...

miriam, em podries donar el teu mesenger

Anònim ha dit...

ximet, que el blog de la banda es per a tractar coses de la banda!!! Que no es per a lligar!!! Collons amb el ximet este, xè!!!

ximet ha dit...

El ultim comentari d ximet no es meu, algu ha utilitzat el meu nom i no demane eixes coses per aci.
Nomes responc a lo q m'escriuen la gent d'aquesta banda.
Una salutacio a tots vosaltes, dew!!

Anònim ha dit...

Mareeee...
si feia dies Que no em passava per así.
M'he tirat un bon rato lligint comentari XD

Weno Que finde... dels millors...
ConceRt de Bandeta,Moros a Benidorm,Concert de Rondalla, Musicodrom...

NO a faltat res...

Oléééé Mosatros !! !

VisCa La Bada De Gata! ! !
sOm elS MillorS...

Anònim ha dit...

la bada de gata? aixo qui es?bada bada? qui es?

Anònim ha dit...

Si un dia qualsevol que anem a tocar ja mou pasem així de be, imagineu el que pot pasar a St. Cecilia. Aquesta banda mai ha tingut un grup de gent com aquest i no teniu que fer cas dels mal rollos, tot aixó es enveja. Molta gent está arrepentida de no haver estudiat música per a poder formar part d'aquesta banda (millor dit d'aquest grup d'amics).

Anònim ha dit...

ximet el meu mesenger es miriam_gata@hotmail.com

Anònim ha dit...

sii exe es el meu mesenger...
FLIPEUUUUUU!!!
jajajajajjaa

sii no tens el meu msn...
no digues un falsssss!! XD
en fii...



musics de la banda de gata...
sou ELS MILLORS!!!

a santa cecilia arrasem!! ya voreu yaaaa :P




wenoooo aewwwww!! ens vegemmm :P



M ii R ii ,.^



PD: la de veritat...XD

Anònim ha dit...

pos no te q ploure daci a sta cecilia..... jajajjaja

Anònim ha dit...

eu vist si ha plogut o q?? i sols ha passat un dia... jajaja

Anònim ha dit...

pos no te de fer sol de açí a santa cecila...
jjajaja..!

Anònim ha dit...

pues no tenim q assatjar i fer faena d-ac'i a santa cecilia....

Anònim ha dit...

pos no cagareu abans de sta cecilia...

Anònim ha dit...

JAJAJA...!!! bonissim eixe ultim comentari... en serio enhorabona....jajaja!

Anònim ha dit...

ei,que bons sou, quan jo era músic també hi havia una bona penya, de aixó fa una pila d'anys, ens divertien tocant, eixien de marxa junts...., paseuo bé i disfruteuo molt adeu.

Anònim ha dit...

s'apropa l'hora de anomenar als nous músics que entrarán a formar part de la nostra banda, tamateix com dels músics més jovens que, per primera volta, experimentarán un contacte musical amb un col.lectiu com es la banda juvenil, la bandeta. Sense dubte, dos portes obertes a tot un mon d'experiències que els faràn crèixer a nivell personal amb gran sentiment de treball en equip. Vull felicitar, anticipadament, si se me permet, no sols a tots eixos jovens que van a donar eixe important pas, sino a tots els xiquets i xiquetes de Gata, més grans o més menuts, que en aquestos moments, d'alguna manera, es troben en contacte amb la musica, però, sobre tot, vull felicitar als seus pares i mares que han sabut eligir el millor camí pels seus fills: el camí de la cultura, mitjançant la música. Així, doncs, enhorabona, pares i mares.

Anònim ha dit...

jo felicite a l'anònim d'abans, s'ha currat l'escrit

Anònim ha dit...

Seu a copiat d´algun lloc...

Anònim ha dit...

si, tens tota la raó. M'ho he copiat, paraula per paraula, de tot el que anava dictant-me el meu cor. Pots estar segur/a.

Anònim ha dit...

ala anonim!! contesta-li ara i sigues igual de valent...sempre ha d'haver algu que trobe mal alguna cosa.

Anònim ha dit...

enhorabona bernat

Anònim ha dit...

enhorabona anònim

Anònim ha dit...

dirigit al comentari de dalt d'aquest: si no tens altra feina que fer que publicar comnentaris utilitzant el nom d'altres persones dis-m'ho i jo t'en donaré

Anònim ha dit...

com?