Pàgines

23 de febrer 2008

Com superar l'ansietat escènica en els músics...

Sota aquest títol se'ns presenta la primera de les conferències que es realitzaran durant el "I Cicle de Conferències de la Banda Unió Musical de Gata de Gorgos" organitzat, lògicament, per la mateixa Banda Unió Musical de Gata de Gorgos i amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura del M. I. Ajuntament de Gata de Gorgos.

Aquesta conferència tractarà sobre el tema de l'ansietat escènica, com el seu títol pròpiament indica. La por a l'escenari, a estar exposats davant l'atenta mirada de moltes persones, moltes vegades ens juga males passades. D'aquesta manera, la psicologia pot ajudar-nos a vèncer aquesta por escènica i així ho podrem comprovar en la conferència impartida pel professional Guillermo Dalia Cirugeda.

Esperem la vostra asistènica a la conferència ja que, sense dubtes, serà de l'agrat de molts, a més de ser molt interessant per a totes aquelles persones que, per diferents motius, hagin d'estar exposats al públic. No us la podeu perdre.

La conferència tindrà lloc el pròxim divendres 29 de febrer a les 20.00h. al Saló d'actes del Centre Social (baixos de l'ajuntament). Esperem la màxima assitència per part de tots i, per suposat, esperem que feu resó i convideu a tots/es a que vinguen a aprendre amb la Banda Unió Musical de Gata de Gorgos.

Teniu tota la informació sobre la conferència en el vincle
que està a la barra dreta de la pantalla.
Fem Blog... fem Banda!

24 comentaris:

Anònim ha dit...

la conferència també va dirigida a aquells que han de parlar en públic, especialment als ´musics però també afecta a tots els altres àmbits en els quals es troba davant d'un públic.

Anònim ha dit...

I per si d'aquesta manera algú més s'anima, després de la conferència hi ha sopaeta!!

Anònim ha dit...

Xo sols es x als musics d gata o pot nar qualsevol?

Anònim ha dit...

pot anar qualsevol persona humana del mundo mundial, siga de Gata o de Benigembla... siga d'on siga!!!

Anònim ha dit...

La veritat trobe molt interesant la conferència eixa,perquè jo hem pose molt nerviosa quan tinc de tocar o bé parlar davant d'un públic i sobretot si ho faig jo asoles...
i després que millor que anar de sopà jijiji :)

Anònim ha dit...

Bueno com jo no em pose nerviós quan tinc que parlar o tocar en públic em digueu on es la sopà i vaig directament a la sopà.

Anònim ha dit...

Per anar a una conferència en conviden a sopar? joder esta banda és lo millor.

Anònim ha dit...

jajjajaj, la bola va fent-se gran..dx

Tatharmith ha dit...

Hola companys! Sóc flauta de l'Associació Musical l'Avanç del Campello i m'he quedat gratament sorprès al trobar el vostre blog, ja que veig molt bon rotllo en ell i molta participació. És molt divertit el desglossament que teniu de cada corda de la banda, algun dia hauré de copiar-vos la idea jeje, i a vore si coincidim tocant en algun lloc.

Salutacions i gaudiu sempre de la música!

http://bandadecampello.blogspot.com

Anònim ha dit...

Si eres flauta tens un lloc a aquesta banda perque a la nostra banda ens fan falta flautes ja que no en tenim moltes, aixina que et convidem a que vingues a tocar amb nosaltres i disfrutes de la música i d'un grup de gent increible.

Anònim ha dit...

ja, ja, ja
pero si la xica té ganes de vindre és ben rebuda, mira estàs de sort, el divendres dia 8 hi ha soparet de flautes, aixina que ja saps

Anònim ha dit...

no es per res pero trobe que es un xic

Anònim ha dit...

tant si fa.... segur q no seu pensen i de segur q el conviden... ja sabeu com són les nostres flautes, domés tancantes, ja t'han tastat... (sense pensar mal)!!!

Tatharmith ha dit...

Si no fora pels quilòmetres que separen El Campello de Gata segur que m'anava un dia d'aquests cap enllà. Aprofitaré quan siguen festes.
M'he quedat flipat amb lo del soparet de flautes. Feu soparets per cordes? Jo pensava que per aquesta zona eren festers, però veig que es queden en poca cosa al vostre costat. Faré la proposta ací en Campello a vore que em diuen. I per cert en el meu perfil de blogger es deixa ben clar que soc un xic jaja.
Convidats esteu també vosaltres a vindre per ací qualsevol dia que vulgueu. Salut amics!

Anònim ha dit...

Si voleu vindre a festes esteu convidats el dia de carrosses. El plan és anar de dinaeta amb tots els músics de la banda i després a tocar a les carrosses, per supost a les carrosses anem tots els músics disfressats.

Anònim ha dit...

Al dia 8 hi ha sopar de flautes? jo no sabia res! Xo de quines flautes? ay señor...
una flauta q no santera de res!

Anònim ha dit...

esq com en sou tantes...xdxd

Anònim ha dit...

escolta jordi, espavila un poc i posa fotos dels novatos q vull vorels i aixi saber com son...


UNA PERSONA DE LA BANDA Q VOL VORE ALS NOVATOS.

Anònim ha dit...

si eres d la banda sabras massa com son als novatos ja q als pots vore a tots els assajos!

Anònim ha dit...

jajaja contestació molt bona!!!

Anònim ha dit...

les fotos dels novatos estan posades desde abans de santa cecilia, i de fet encara continuen posades, nomes cal anar a l´apartat "coses del blog"(al marge del blog, en la part mes baixa) i punxar en el mes corresponent, en aquest cas, octubre...

ai mareeee.....

Anònim ha dit...

si eres un xic estàs convidat a vindre encara amb més motiu, que per Gata anem malament de flautistes masculins...

Anònim ha dit...

Laia...! Laia...!, que entre totes li tocareu la flauta ben tocada al pobre xic...!

Anònim ha dit...

Laia ja com està lo del sopar del divendres?? Aviseume que jo m'apunte! No tinc internet i pot ser no hem conecte fins el divendres, ho dic x si envieu algun mail o algo no el podré contestar!
Gemma